Zakelijk Manager gezocht

Ben je een aanpakker, heb je ervaring met zakelijk management en een hart voor de muzikale ontwikkeling van kinderen? Lees dan verder: misschien word jij onze nieuwe Zakelijk Manager.

Het Prinses Christina Concours stimuleert en begeleidt al 55 jaar kinderen en jongeren bij de ontwikkeling van hun muzikale talent. Wij bieden ze een podium om zich te meten, ervaring op te doen en te schitteren. Zo inspireren de jonge musici elkaar en anderen. Met concoursen, een eigen rijdende concertzaal en bijzondere nazorg voor de prijswinnaars, heeft het Prinses Christina Concours (PCC) een bijzondere plaats in het Nederlandse muzikale landschap.

Al deze activiteiten krijgen vorm dankzij een betrokken professioneel team dat is georganiseerd langs de assen Artistieke Ontwikkeling, Marketing en Productie en dat wordt ondersteund vanuit een kleine staf. Binnen deze staf komt de positie voor Zakelijk Manager vacant. Het Prinses Christina Concours zoekt iemand die mensen en projecten weet te verbinden en de voortgang bewaakt.

Per direct zoekt het Prinses Christina Concours een   

bevlogen ervaren zakelijk manager voor 24-32 uur per week 

Proactief, planmatig, oplossingsgericht en helder – met liefde voor de muziek

 

die het operationeel beleid helpt realiseren en die de dagelijkse werkzaamheden van de projectteams en de voortgang en samenhang hiervan bewaakt. Ook ondersteunt de Zakelijk Manager de directeur bij beleidsvoorbereiding, bewaakt hij /zij de budgetten en uitgaven (financial control) en coördineert en bewaakt hij /zij de uitvoering van het HR-beleid.

Wie zoeken we?
We zoeken iemand die bekend is met de zakelijke kant van een non-profit/ culturele organisatie. Ervaring in een non-profit/ culturele organisatie is een pre, maar geen must. Onze ideale kandidaat beschikt over vele kwaliteiten, met een mix van:

– constructief aanpakken, met HBO -/ WO- werk- en denkniveau,

– kwaliteitsbewust met kennis van bedrijfsvoering en zorgvuldig in administratieve huishouding,

– aantoonbare ervaring met functionele coördinatie en projectmatige organisatie van het werk,

– kennis van organisatie- personeels- en financieel beleid en ervaring op minimaal twee van deze gebieden

– affiniteit met het culturele werkveld en/of de evenementenbranche

Verder ben je sterk in de samenwerking, creatief, proactief, stressbestendig, communicatief helder, werk je ook zelfstandig en houd je goed overzicht en sta je open voor ideeën en meningen van anderen.

Ons aanbod
Een plek binnen een zeer betrokken team dat samen een waardevolle bijdrage levert aan de muzikale en daarmee persoonlijke ontwikkeling van kinderen en jongeren.

Daarnaast bieden we in eerste instantie een tijdelijk contract voor 1 jaar. De salariëring is conform de CAO Nederlandse podia schaal 7.  De standplaats is Den Haag, maar vooralsnog wordt veel werk op afstand gedaan.

Interesse?
Stuur ons je CV met motivatiebrief vóór 23 januari 2022 naar vacature@christinaconcours.nl, ter attentie van directeur Alexander Buskermolen, bij wie je ook nadere informatie over de functie kan krijgen via 06-15492873.

Licht in je motivatiebrief van maximaal 1 A4 de volgende punten toe:

  • Waarom solliciteer je op deze functie?
  • Geef een concreet voorbeeld waaruit jouw ervaring in bedrijfsvoering blijkt
  • Hoe zorg jij dat er draagvlak in het team is voor de administratieve/procesmatige activiteiten die uitgevoerd moeten worden?

De eerste gesprekken worden gepland in de week van 25 januari 2022.

Het Prinses Christina Concours onderschrijft de Code Culturele Diversiteit en wil nadrukkelijk een diverse en inclusieve organisatie zijn. Een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers erkent, herkent en inzet voor de ambitie van de organisatie. Vacatures staan nadrukkelijk open voor iedereen die zich in het profiel herkent.